Huisartsenpraktijk Geesteren
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag
08.00u - 17.00u
Telefoonnummer: 0546 - 632161 Spoed? Toets 9
  • Home
  • Openingstijden
  • Afspraken
  • Controle urine/urineweginfectie
  • Huisbezoek
  • Herhaalmedicatie
  • Telefonisch spreekuur
  • Spoedgevallen
  • Aanvullend onderzoek/bloedprikken
  • Medische keuringen
  • Nieuws
  • Online uw medische gegevens bekijken
  • Medewerkers
    • Praktijkondersteuners
    • Assistenten
    • Physician Assistant
  • In- en uitschrijfformulier
  • Aanvraagformulier medische gegevens
  • Praktijkondersteuner jeugd
  • Privacyreglement van onze praktijk
  • Klachtenregeling
  • Links in de regio
  • A
  • A
  • A

Klachtenregeling

Niet tevreden? Praat er eerst met ons over!

In onze praktijk vinden wij het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Als wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Het heeft de voorkeur de klacht zelf met u te bespreken, maar vindt u dit lastig dan kunt u ook beginnen met het invullen van het klachtenformulier die u bij ons kunt ophalen aan de balie, Of vul het klachtenformulier in via de onderstaande link.

https://huisartsgeesteren.praktijkinfo.nl/klachtenformulier/

Komt u er met ons niet uit?

Dan kunt u een klacht indienen bij skge. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van skge. Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden.

U kunt uw klacht sturen naar:

Skge, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven

Geschilleninstantie

Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een (voormalig) rechter), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie vindt u in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl. Als u nog vragen heeft aan skge, kunt u bellen naar 088 0229100

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.

  • Home
  • Openingstijden
  • Afspraken
  • Controle urine/urineweginfectie
  • Huisbezoek
  • Herhaalmedicatie
  • Telefonisch spreekuur
  • Spoedgevallen
  • Aanvullend onderzoek/bloedprikken
  • Medische keuringen
  • Nieuws
  • Online uw medische gegevens bekijken
  • Medewerkers
    • Praktijkondersteuners
    • Assistenten
    • Physician Assistant
  • In- en uitschrijfformulier
  • Aanvraagformulier medische gegevens
  • Praktijkondersteuner jeugd
  • Privacyreglement van onze praktijk
  • Klachtenregeling
  • Links in de regio

Nieuws

  • Vertrek dr. Hooijsma & Aankondiging dr. Oehlen
  • Bloedprikken Medlon, locatie Geesteren
  • Online afspraken inplannen via MGN
  • Griep- en Pneumokokkenvaccinatie
  • Belangrijk bericht week 31

Regel uw zorg online via mijngezondheid.net

Volg voor actuele informatie ook onze facebookpagina!

© 2025 Huisartsenpraktijk Geesteren -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer